2016. október 4., kedd

Ti mondtátok...

Házi feladat - de ódivatú is ez a szó - volt, hogy fogalmazzátok meg, mi a siker. Néhány gyöngyszemet közkinccsé bocsátok.

Ha valaki úgy érzi, bővíteni tudná az alábbi jó gondolatokat, ne fogja vissza magát - tegye megjegyzésként, vagy küldje el e-mailban:


"...elsőnek az internet segítségével kerestem választ a kérdésre."

"De a legnagyobb sikerem az volt, hogy túlteljesítettem olyan helyzetekben, amiről nem hittem volna, hogy megcsinálok jól."

"Mi a siker? Ez a legösszetettebb kérdés a világon!"

"Számomra az lenne a legnagyobb siker, ha ennek a fogalmazásnak a végére érnék." :-)

"Szerintem amellett, hogy a siker egy nagyon tág fogalom, változó is egyaránt. Oviban még sikernek éltem meg, ha sikerült a homokozóban egy formát kiöntenem... idős koromban talán már azt is sikerként fogom megélni, ha sikerül felmennem egy lépcsőn..."

"A sikerről mindenkinek a győzelem jut eszébe. Én például sikernek könyvelem el, amikor valamit meg tudok tanulni."

"A siker nagyban függ az ember személyiségétől."

"Ahhoz, hogy a céljainkat és az ÁLMUNKAT elérjük, valamit le is kell tenni, nem pottyan az ölünkbe..."

"Ha egy embernek van célja, tudnia kell várni is, hogy az teljesüljön."




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése