2016. október 13., csütörtök

Elkéstem

 

Annyiféle kreatív magyarázatot tudnak adni a diákok a késésre, hogy adta magát az ötlet, hogy összegyűjtsem a legaranyosabbakat, a legmegindítóbbakat, a legravaszabbakat, sorolhatnám a jelzőket.


"Azért késtem, mert leesett a telefonom, és ezért szomorú lettem."

"Azért késtem, mert kergetett a kutya, és inkább körbementem a fél kerületen."

"Azért késtem, mert a barátnőmet vártam, de nem jött időben, így inkább bementem a Mekibe reggelizni."

"Azért késtem, mert felbosszantottak és higgadtam."

"Azért késtem, mert segítettem xy tanárnőnek cipekedni."

"Azért késtünk, mert tegnap néztük a Szulejmánt."

"Azért késtem, mert a tesóm nem akart oviba menni, s mire eldöntötte, hogy mégis elmegy, már lekéstem a buszt."

"Azért késtem, mert beragadt a WC ajtó."
 
"Azért késtem, mert el kellett vinnem a kistesómat az oviba, de nem akart."






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése