2017. szeptember 21., csütörtök

Tanulmányi séták 1.

A BGSZC támogatásával iskolánk tanulói tanulmányaikhoz kapcsolódó kirándulásokon vehettek részt az idei tanévben.

10.D

Reggel 8-kor indultunk busszal Herendre, kb. 2-2,5 órás volt az út. A Herendi Porcelánmanufaktúra Zrt.-nél jártunk.
Először a múzeumot nézhettük meg, sajnos ott nem lehetett fotózni 😔
Utána bekukkanthattunk az üzembe, ahol a dolgozók festettek, vázát készítettek, vagy éppen csokrot, rózsát.

Ezt követően Veszprémbe mentünk, sétáltunk egy jót, majd beültünk egy Fricska nevű étterembe meleg teát inni, felmelegedni. Azért megnéztük a várat is, sétáltunk a főtéren, s indultunk haza.

Krónikás: Kovács Luca Csenge 10.D

10.E

Szeptember 21-én reggel indultunk az osztállyal Herendre. Körülbelül 2,5 óra utazás után értünk oda.
Választhattunk, hogy a manufaktúrát, vagy a múzeumot nézzük meg először.

A 10.D-sek a múzeumot választották, így mi a manufaktúrát néztük meg. Izgalmas és különleges volt amit láttunk, hiszen a dolgozók kézzel festik a porcelán tárgyakat. Ezután átmentünk a múzeumba, ahol sok nagyon régi tárgyat, egy régi fatüzelés kemencét nézhettünk meg.

A gyerekek szórakoztatására a falok kirakók voltak, ezeket megpróbáltuk mi is kirakni 😅
Amikor itt végeztünk, Veszprémbe mentünk. A 10.D sétálni ment, mi viszont betértünk az első cukrászdába, ami szembe jött.
Egy jó kis sütizés, szópókerezés után elindultunk haza. Jó nap volt, mindenki jól érezte magát.